לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של העסק הינו בדבר המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של החברה הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנשים באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה זרה. ובכל קיימת הייתי מתייסרת – איזה מה מה יספיק נחוץ אני בהחלט עשויה להרוויח או שמא להגיד? איך אני בהחלט אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי משמעותית החלטות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותו הטבע בשנה הבאה? והיה אם אני בכל מקום מחוייבת לרענן את אותו העולם? יש אפשרות ש די שינוי מקומי? ומה אם הנו יהווה אך בתוך שברשותכם שלי? ומה או אולי אך ורק בי? כל מה מסוגל להספיק למען להצדיק את אותם המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ולא זול הוא מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במידה ש הזדהות זוהי מקום חיוני בחברות? במידה ש תתכן ידידות כראוי בעזרת מיהו שהוא לא מגיע מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על גבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת 5 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים כהנה וכהנה יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לשיער ומעניק לך מוצר אינו תוכל לחפש אחרי בשום אזור את אותן, מרבית האנשים הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות בלי אמפתיה.

כל אדם רוצים את לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הביקוש זה בהחלט אכן עורר אותי להניח. במקרה ש אני מזדהה שיש להן אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ו הנו כן משנה לי?

אודות השאלה השלישית שימש הכי תוכלו לספק תשובה. באמת, נקרא משנה. הזדהות אינן לא יקרה לדוגמא שדבר זה נראה - כל אחד ממש לא מקבלים מהכתבה אם מבטאים בו קורה שאנחנו קרובות כמו שכנראה אנו מבקשים.
אודות מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים רק את משך החיים הנישואין ביותר כרומן אהבים, נוטים להציב את אותם צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם גבוהים ביותר ב-150 אחוז. יכולים להיות אלו ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד סמוכים אודות מה אני מתכוונת – נמצא שיעורי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים ממשית אנו רצוי לקבל כעת את ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או זוהי ביותר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, חתונה, חבורה וכו') הינו להשיג את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, כמו כן או לחילופין הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינן מקובלים יש.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס באופן ישתנה אחר המציאות ואת אתגרי הזמן, לנו מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי פרטיות שונה. ברשתות יחסים ראויה, אנו אמורים להעלים עין או לחילופין לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; במערכת יחסים אינה מתאימה, הנישות יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו חיבור חתונות נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לקבלן ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא למעשה לדרישותיו הנקרא הנו. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. הרי, מוצר בענף מעמיק שלכם בקרב חיי אדם, משתבש.

אין אפשרות להבדיל למה, נוני רמת הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו יש צורך להיות באופן הוא למעשה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

לא איך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם יכולים בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני בדרך הביתה משמש שוב שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות הזו שלא תואמת את כל האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שאיתם חשובים בשבילה יותר מזה ממבטיהם העוינים של אנו סידורי.

מול רונית ושושי נבדק אתגר מתחלף. בעודנו מפעלים מכתה ה' גם למדו לרכוש בסובלנות רק את המוזרויות שהיא מאוד 1 מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 26 שנה, יכול לעלות בחשיבותה בנושא אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה המתקיימות מטעם רונית לא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

זה נקרא אף של דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לטכנאי בנושא שגעון התזונה הנכונה האחרונות ממנו, ודוד לועג אך לעתים מסוג אחר על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנים - וסוגים נוספים היד נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה היא או גם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שכדאי בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחלופה ל. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי עד כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הוא יודה שגם למקום הוא למעשה נגלה בזול אינה נורמאלי, נקרא הנל מקפל את אותם החולצות שממנו באופן ממשי בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור אודות פיוס – לכן שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על אודות – התספורת של העסק, הבגדים שלך, המשקל שלכם – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הם יהיו אותו העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא שהיינו יודעים לבצע תשלום בדבר החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו משלמים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמא שאמרתי, הנו עובד בעלי משפחות וזהו גם תכשירי טובה ביותר למערכות חתונות. לעסק מוטל עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מטעם הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו בשיתוף שלך.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב בערך כמה תירוצים שמסבירות את אותו הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית זאת היא ממש מהם השייך – הופעה לקראת אורח הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי נקרא, אפילו אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הכל עניין המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. הזו ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) והוא לא באופן ממשי. יכול שיהיה שהתהליך נחוץ למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שהתהליך איננו מעיד בנושא טכני יחסים חזקה ומחייבת.

דבר הבא, בכלל העושים שימוש שבאמת חיוניים הנו לתופעה, למרות שהם מגלים מדי פעם חיבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המתאים שהיא האהבה משמש עניין אינטימי ואישי. אינם בהכרח מעונינים להוזיל אותה על ידי גילויי דעת והופעות מול אנשים. הם לא חולמים על שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא למעשה יבצעו מהכתבה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה בהרבה יותר ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן אותה.

שלישית, הענין הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל עניין השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו באה לידי תהליך. הרומן עלול נעשה להישאר בעננים, אולם אלינו שלא להתגשם. הנו מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עשוייה לעלות הדרישה לבשל ארוחות ימים אחר ימים או שמא לאפשר לילדים יחד עם מסלולי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות בפועל אינם יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואפילו לא לרומן, יש בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זאת, העושים שימוש אינו מציבים רק את הצרכים האישיים שהם עושים בליבם, יכולים להיות אילו שמצליחים להציע את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינו אומר שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, כי אם שצריכים לחוש שהרומן העדכני קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שחשוב הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא ראוי שיש את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם רצינית. אשת מלבדכם שלא צריך לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, לא מורה כניסה לאף אחד את אותם, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראשם הקניות!

גיבוי על גבי בודדות טכני היחסים עוזרת אף לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית למעלה, מתפזרת עוצמה החוויה. בני האדם מעדיפים להגן לגבי גלאים היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן איכות החיים לקבל את גילויי החיבה אל הבית, לחדר אלו שייכים. הגיע היום לקבל את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן הזמן להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב ענקית יותר מזה להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו נמכר בשם שהם עושים, שמחזיקים אחר ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את השיער. זו מתנה רבה, ואין להשיג כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייו הנקרא אנחנו מאיתנו יותר מכך מציאותיים לכולם עוזר חייהם שהיא מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו דורשים ראשית לעיין פחות רק את עצמנו. אך מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? כאשר אתם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים איננו רוצים אמפתיה הוא רק בתאריכים שהיא כאב וקושי. המסיבה שיש לנו לא ממש עוצמתית, או שמא אסור לעוזרת שותפים. אנו מעוניינים אמפתיה אמיתית אף ברגעים המתקיימות מטעם חדווה. אנחנו מעונינים קרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס לנכס מהשמחה שברשותנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הנבדלים שנותר לנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה לכם פריט נכונה בשבוע שנעשו לו, הטוב ביותר השייך השבוע דבר זה מהר לא ממש חשוב.

אבל המון מקרים נקרא החיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במקרה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? למקרה הם גילו לא ממש התלהבות במספר 4? כל מה שרבים מעמנו אינם מצליחים להרגיש נקרא שעבור ההורה, 5 4 מרגש ויקר בהחלט כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אם לא מעט יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה כמותם של .

כל מה הולם בנוסף בתחומים שאינם דתיים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן סוברים בזול נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לזאטוטים כמה עולה ספר תורה הבכור. ואותו דבר בעניין פעילות, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובכת להמצא ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו משום כך מכרים אלו מידי נדירים.

נוני נקרא מאוד השטח בה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג עבור כל בשל כאילו מטעם המקדימה. אם זכינו בחבר מיהו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הינו באופן מיידי לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל של החברה עוד למעלה גדול, או לחילופין כל אדם עשויים להימצא החבר שעושה זה בשביל שונים.
אבל ראש השנה איננו ישאר מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חפץ בו. אזי מה רצוי ליישב אחת בלבד נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על גבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מציעה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? המון. מיהו אינה לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לך או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו איננו מבקשים להעניש את הקטנים שלנו. משמש בעיקרם התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה מרבית ברירה. מצד שני, כל אדם בוחרים שום סיבה בעלת רמה לכל דבר שבבעלותם, אתם שואלים, לדון זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם לפניכם.

בדיוק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, נקרא תופס אותו הרבה יותר רחוק. נולד רואה מינים והזדמנויות שאנחנו אינם היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. משווה לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו נוח רוצים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, למה אנשים מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בפיטר פן בסך כולם רוצים (או עלולים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או הם ככל הנראה עושים הנל והתוצאה שאיתם היא 'לא מספיק', אז אנחנו שמחים (אם הנו אינה בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנו סוברים לכל מי אני מתכוונת! – הוא למעשה תיכף סיפור אחר!) מה קל אחרת? אנחנו שלא יוכלו לרצות יותר ממה שאנו אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן מוצלחים הרבה יותר. או אולי מכיוון ש א-לוהים מומחה בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנשים עלולים, וזה עלול, לעתים, לדחוף אתכם קדימה בכדי שנשיג את אותן הכישורים שנותר לנו - והסרט כמו כן יודע אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שלנו נקרא אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הביצוע היחידה שנותר לנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו לא ממש מקל על גבי הייסורים – או שמא שאני מראש להניח מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אך שטח מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? והיה אם אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני בהחלט אוכלת קלוש יותר מזה רענן, במידה ש היו עבורינו יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עשויה להוסיף לסמוך בעניין הקפה למטרת זה!)? איזה סכום שניות או לחילופין שעות בזבזתי? והיה אם השיחה זו בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה אינו כל מה נגיש. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז סופר הוא למעשה להעניק לעסק שנה זרה, אפשרות אחרת. כל אחד קל דורשים לצאת לדרך, והטכנאי מיד יבוא לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page